איך סקר אינטרנטי יכול להכניס כסף לעסק קטן?

איך סקר אינטרנטי יכול להכניס כסף לעסק קטן?

לעסק קטן יש אתגרים רבים, להכניס כסף, להכניס כסף ולהכניס כסף ועוד כמה אתגרים שמבוססים על כותרת העל: להכניס כסף.

אז איך סקרי אינטרנט יכולים לעזור לעסק קטן להכניס כסף? האם פרסום באמצעות סקר יכול ליצור מודעות בקרב אוכלוסיית היעד? התשובה היא כמובן – לא! המידע שמתקבל מביצוע סקר יאפשר קבלת החלטות מבוססת נתונים שתעזור לך למכור יותר.

• הבנה של הלקוחות הקיימים: מדוע קנו את המוצר שלכם? מה חסר להם? מה היו רוצים?מידע זה יאפשר לך לקבל החלטות בנוגע למוצר/שירות המוצע, לקבל תובנות לגבי תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח ובנוסף, מרוויחים תקשורת שיווקית אם בסיום השאלון מוענק ללקוח שלך שובר שיחזיר אותו לרכוש אצלך שוב.
• הבנה יותר טובה של הקונים הפוטנציאלים: תחומי העניין, האתגרים ,הערכים, סגנון החיים שלהם. יאפשרו לך להתאים את המוצר/שירות לצרכים של הלקוחות ובכך למכור יותר.
• איסוף מידע לצורך יחסי ציבור ופרסומם בעיתונים. שימוש חכם בסקרים יכול לספק לא מעט כותרות שיפורסמו יחד עם שם העסק שלכם…
• דירוג המסרים השיווקיים שלך לפי רמת העניין של הלקוח. לא תמיד מה שחשבת.
• גילוי של נישות ומיקרו נישות למוצרים או השירותים שמוצעים. נישות שבדר"כ נזנחות על ידי החברות הגדולות.
• איתור מהיר של צרכים חדשים המבוססים על טרנדים, יאפשר לעסק שלך להקדים את המתחרים ולהרוויח מראשוניות.
• איסוף מידע לצורך יחסי ציבור ופרסומם בעיתונים. אפילו אם מדובר בשאלות בודדות ולא מחקר מלא, אפשר להשתמש בתוצאות על מנת ליצור כותרות הקשורות לענף שלך ולעסק שלך. זה עוזר ליצור מודעות ולמכור יותר.

למיד נוסף על סקרים ליחסי ציבור