נתונים על משתמשי אינסטגרם בישראל

נתונים על משתמשי אינסטגרם בישראל

 הפייסבוק מת. יחי האינסטגרם – אינפוגרפיקה

אינסטגרם בישראל

הצרכנים היום מגדילים את השימוש בטלפון סלולרי למטרות שונות ועולם הצילום השתנה ללא היכר בזכות המצלמה בטלפון הסלולרי. איך זה ישפיע על המחשבה של המשווקים?

ככל שהיא תמשיך לגדול, אינסטגרם תהפוך לרשת שלמותגים יהיה קשה להתעלם ממנה. בניית אסטרטגיה שיווקית בלעדית סביב פלטפורמה ניידת, נראית עדיין רחוקה, וסביר להניח כי האסטרטגיה הנכונה היא בניית אסטרטגיה חוצת-פלטפורמות. עם זאת, המחקר הנוכחי מראה שאינסטגרם בישראל הגיעה לנקודה שמותגים לא יכולים להתעלם ממנה.

זו טעות להתייחס לאינסטגרם כאל אפליקציית צילום והעלאת תמונות. מדובר ברשת חברתית אקטיבית, שבה הצרכנים נמצאים בתנועה. רשת חברתית שארוגה בחיי היומיום שלהם, בזכות הטלפון הנייד שמצויד במצלמה שנמצאת איתם 24/7.

תוצאות המחקר שהתפרסמו ב- FEEDER כאן >>>>

instagram2

Leave a Reply

*