מחקר שביצענו בשיתוף e-פוכונדר (פוסט על המחקר מאת אורי גורן )
מידע על המחקר :
ראיינו מנהלי שיווק בענף הפארמה . מהו החלק יחסי של דיגיטל ב 2013 ? מה מתוכנן ל 2014 ?
באיזה כלים עושים שימוש לקהל הרחב ? באיזה כלים לקהל מקצועי ? באלו כלים מתכננים להתמקד במהלך 2014 ?
הסקר נערך במהלך המחצית הראשונה של מרץ לקראת כנס digital-pharmarketing
מדגם של 25 מנהלי שיווק מתחום הפארמה הכולל : מנהלי מותג, מנהלי יחידה עסקית, מנהלי תחום, סמנכ"ל שיווק ומנכ"ל גברים ונשים.