מה נשים רוצות? תוצאות מחקר

נשים אונליין

התפרסם בדה מרקר ב- גלובס וב- ICE

 

מחקרים מראים כי נשים שותפות או מקבלות החלטה ראשיות בלמעלה מ-80% מההחלטות הצרכניות של משק הבית.

לא רק בהחלטות הקטנות והשוטפות של ענייני היום יום אלא גם בהחלטות הגדולות יותר: איזה רכב קונים? איפה נגור? להיכן ניסע לחופש? החלטות פיננסיות ועוד.

החלטנו לבדוק איך נראה שיווק לנשים בתחילת המאה ה-21 בעיני נשים. רצינו לבדוק מה משפיע עליהן בהחלטות הרכישה? מה המקורות מהם הן לומדות על מוצרים חדשים ? ועוד.

מכיוון שאנו  בעידן דיגיטלי, המחקר התבסס על טכנולוגיית אינטרנט. המחקר בוצע באמצעות מדגם מייצג של נשים בגילאי 25+ מכלל האוכלוסייה .  360 נשים שנבחרו באופן אקראי נשאלו על צרכנות / שיווק  / הרגלי אינטרנט / הרגלי פייסבוק ועוד.

לצד המחקר הכמותי פנינו אל נשים שאנחנו מכירים ומעריכים את פעילותן בפייסבוק וביקשנו מהן לכתוב FREESTYLE מה זה בעיניהן שיווק לנשים במאה ה-21.

בשורה התחתונה, אנחנו חיים בעידן טכנולוגי / דיגיטלי המשפיע על דפוסי הצריכה שלנו, נשים יודעות לנצל אפשרויות טכנולוגיות. יחד עם זאת בולטת החשיבות הרגשית / האנושית שנשים מייחסות לפנייה של משווקים אליהן.

 

תוצאןת מפורטות במחקר המלא כאן:

נשים אונליין

4 Comments

  1. שי טורה
    יולי 8, 2014 @ 1:53 pm

    שלום רב,

    ברצוני להגיע לממצאי המחקר שביצעתם אודות "נשים אונליין" לטובת עבודה סטודנטיאלית. הלינק המפורסם באתר 'שבור'. האם ישנה כתובת מעודכנת לממצאי המחקר?

    בברכה,
    שי

    Reply

  2. עודד הלוי
    יולי 7, 2014 @ 5:15 pm

    אשמח לקבל את המחקר על האמהות שהצגתם בכנס M2M

    לא הצלחתי להוריד מהאתר

    עודד הלוי

    Reply

Leave a Reply

*