נשים אונליין
התפרסם בדה מרקר ב- גלובס וב- ICE
מחקרים מראים כי נשים שותפות או מקבלות החלטה ראשיות בלמעלה מ-80% מההחלטות הצרכניות של משק הבית.
לא רק בהחלטות הקטנות והשוטפות של ענייני היום יום אלא גם בהחלטות הגדולות יותר: איזה רכב קונים? איפה נגור? להיכן ניסע לחופש? החלטות פיננסיות ועוד.
החלטנו לבדוק איך נראה שיווק לנשים בתחילת המאה ה-21 בעיני נשים. רצינו לבדוק מה משפיע עליהן בהחלטות הרכישה? מה המקורות מהם הן לומדות על מוצרים חדשים ? ועוד.
מכיוון שאנו בעידן דיגיטלי, המחקר התבסס על טכנולוגיית אינטרנט. המחקר בוצע באמצעות מדגם מייצג של נשים בגילאי 25+ מכלל האוכלוסייה . 360 נשים שנבחרו באופן אקראי נשאלו על צרכנות / שיווק / הרגלי אינטרנט / הרגלי פייסבוק ועוד.
לצד המחקר הכמותי פנינו אל נשים שאנחנו מכירים ומעריכים את פעילותן בפייסבוק וביקשנו מהן לכתוב FREESTYLE מה זה בעיניהן שיווק לנשים במאה ה-21.
בשורה התחתונה, אנחנו חיים בעידן טכנולוגי / דיגיטלי המשפיע על דפוסי הצריכה שלנו, נשים יודעות לנצל אפשרויות טכנולוגיות. יחד עם זאת בולטת החשיבות הרגשית / האנושית שנשים מייחסות לפנייה של משווקים אליהן.
תוצאןת מפורטות במחקר המלא כאן:
יולי 8, 2014 @ 1:53 pm
שלום רב,
ברצוני להגיע לממצאי המחקר שביצעתם אודות "נשים אונליין" לטובת עבודה סטודנטיאלית. הלינק המפורסם באתר 'שבור'. האם ישנה כתובת מעודכנת לממצאי המחקר?
בברכה,
שי
יולי 9, 2014 @ 12:03 pm
בבקשה
http://www.zeta-tools.co.il/?page_id=2684
יולי 7, 2014 @ 5:15 pm
אשמח לקבל את המחקר על האמהות שהצגתם בכנס M2M
לא הצלחתי להוריד מהאתר
עודד הלוי
יולי 9, 2014 @ 12:03 pm
בבקשה:
http://www.zeta-tools.co.il/?page_id=2684