סקרי אינטרנט

מחקרי אינטרנט מציעים יתרונות רבים  לעומת טכניקות מסורתיות במחקר. מהירות, דיוק, הגעה לקהל רחב, מדגמים גדולים, חסכון בעלויות ויעילות בביצוע הם רק חלק מהיתרונות.

הלחץ על תעשיית מחקרי השוק והסקרים מעולם לא היה גדול יותר: שווקים המשתנים במהירות, תקציב מצומצם, הצורך לדעת יותר ומהר הפכו לנורמה. וכדי להוסיף על הלחץ הסיכונים מעולם לא היו גדולים יותר, מקבלי החלטות לא יכולים להרשות לעצמם לטעות ו/או לחכות לתוצאות סקר שבועות.

למי מתאים סקר אינטרנט ?

> חברות וארגונים מכל הסוגים והגדלים.

> חברות יעוץ

> משרדי פרסום

> חברות אופנה וביגוד

> יצרניות מזון

> חברות מהמגזר הפיננסי

> גופים ממשלתיים וציבוריים

> חברות מתחום ההארחה והתיירות

> חברות תקשורת

> ארגונים ואיגודים מקצועיים

> רשתות מזון

> חברות תעשייתיות

ועוד…

האם אנשים נוהגים לענות על סקרים באינטרנט?

הניסיון מלמד כי צרכנים, לקוחות, ספקים ועובדים מגיבים היטב לסקרי אינטרנט.

שיעור התגובה לסקרי אינטרנט משתנה בהתאם לרמת המעורבות והקרבה של המשיבים למי ששולח להם את הסקר. במקרים מסוימים יש גם היענות של 70% לסקר.
כמה סיבות למה אנשים מגיבים טוב יותר לסקרי אינטרנט :

> לכולם (כמעט לכולם) יש גישה לאינטרנט.

> כולם (טוב, כמעט כולם) יודעים להשתמש באינטרנט לצרכים שונים.

> סקרי אינטרנט מקלים על הנבדקים, לא גוזלים הרבה זמן, קלים לביצוע, חווית המשתמש טובה.

>  סקרי אינטרנט ניתנים לביצוע בכל זמן. הנבדק בוחר על פי רצונו מתי להשיב (ניסיתם לראיין גברים בטלפון ביום של משחק כדורגל או ביום של מכבי באירופה).

 

מה אנחנו מציעים?

אנחנו מאמינים כי כל עסק יכול להעשיר את האינטליגנציה העסקית שלו באמצעות מחקרי שוק. אנחנו מאמינים כי שירות מקצועי הנשען על טכנולוגיה, על ידע וניסיון מקצועי, מחיר הוגן מאפשרים לכל עסק להצטרף למהפכת המחקר בעידן של מידע, מהפיכת ה- e-research.

בזטה טולס יצרנו מעטפת הכוללת אנשי מקצוע בעלי ניסיון בביצוע תכנון ישום וניתוח מחקרי שוק יחד עם טכנולוגית WEB עדכנית על מנת להביא לעסק שלך (לא משנה מה גודלו) את הפתרון הטוב ביותר לקבלת נתונים אמיתיים שניתן לסמוך עליהם במהירות ובמחיר הוגן.

קיימים סוגים שונים של סקרי אינטרנט אחד מהם יכול להתאים לצרכים שלך, לקבלת מידע מפורט צור קשר.

צלצלו עכשיו: 072-2360006

 

Leave a Reply

*