תוצאות מחקרים ללא תשלום
תקופה שבה גברים מאמצים טרנד אופנתי המכתיב זקן עבות, בדקנו מה נשים חושבות על גברים עם זקן. שאלנו אותן אם הן מעדיפות שפם, זקן, קרחת או משקפיים.
שוב אנחנו בודקים מיהם הישראלים באינסטגרם. גידול של 91% במשתמשי האינסטגרם בארץ בשנתיים האחרונות; נוכחות מותגים בפלטפורמה מעלה כוונות רכישה של הגולשים
סקר מיוחד בקרב גברים ישראלים ששירתו בצה"ל על מנת לבחון היבטים שונים הקשורים בחוויות השירות הצבאי.
תוצאות מחקר שנערך בקרב נשים בישראל ביולי 2014 ונוגע לסוגיות בריאות נפשית ופיזית, תפישת הבריאות האישית וסדר העדיפות הבריאותי, וכן התחומים הבריאותיים המטרידים ביותר את הנשים בישראל. לתוצאות המחקר
בתקופת צוק איתן ערכנו סקר בנושא יחד עם איגוד האינטרנט הישראלי מדגם של 300 משתמשי סמארטפון שמשתמשים באפליקציה. יולי 2014 לתוצאות המחקר
בני הנוער באינטרנט. גם ההורים. איך זה משפיע על המשפחה? לתוצאות המחקר
הדו"ח מסכם ממצאי מחקר שערכנו יחד עם הרשת החברתית לענייני בריאות כמוני. לתוצאות המחקר
החלטנו לבדוק איך נראה שיווק בעיני נשים. רצינו לבדוק מה משפיע עליהן בהחלטות הרכישה? מה המקורות מהם הן לומדות על מוצרים חדשים ועוד. לתוצאות המחקר