שביעות רצון לקוחות

שימור לקוחות

העלות בגיוס לקוח חדש היא פי 6/7 בהשוואה לשימור לקוח קיים.

נתונים מהעולם מראים כי חברות מאבדות כ-50% מבסיס הלקוחות שלהן כל 5 שנים.
עליה של 5% בשימור לקוחות יכולה להגדיל את הרווחיות ב 25-90%.

שיפור נאמנות לקוחות

נאמנות לקוחות והקשר עימם מרכזית בחשיבותה לכל עסק, קטן כגדול. זטה טולס מציעה פתרונות לקבלת מידע חיוני לעסק מחברי מועדון הלקוחות. אנו מציעים -לכל עסק וחברה בכל גודל, שירות המאפשר ללמוד יותר על העסק שלהם מהאנשים שמכירים אותו הכי טוב, הלקוחות.

מדידת שביעות רצון לקוחות

זטה טולס מאפשרת לכם להקשיב למה שיש ללקוחות שלכם להגיד.

יצרנו עבור העסק שלכם חבילת שירותים המפשטת את תהליך מדידת שביעות רצון ומטמיעה אותו בשגרה הארגונית.

הכל מתחיל עם עיצוב שאלון לסקר אינטרנט. המטרה היא ליצור בסיס למדידת שביעות רצון לקוחות שניתן לעקוב אחריה לאורך זמן.

השימוש בטכנולוגיות WEB מאפשר לנו לבצע את תהליך המדידה בסמיכות זמנים לחווית השירות של הלקוח.

סוגי סקרי לקוחות :

> שביעות רצון לקוחות .

> נאמנות לקוחות לארגון .

> חוזק המותג / מוצר/ארגון בעיני הלקוחות.

> סקר שביעות רצון משירות שהתקבל.

> בדיקת חתימת שירות.

> מחקרי נטישת לקוחות.

> לפעול על פי התוצאות

התוצאות שמתקבלות הן תוצאות שאפשר לפעול על פיהן.

תוצאות הסקר נאספות ומנותחות באופן אוטומטי. ניתן לצרף לניתוח התוצאות ניתוחים סטטיסטיים מתקדמים הנעשים על ידי הצוות המקצועי שלנו. הדו"חות המוצגים הם דו"חות קלים לקריאה וברורים. (ראו דוגמאות)

המפתח לניתוח התוצאות הוא סגמנטציה של המדידה על פי פרמטרים קריטיים לארגון לאורך זמן: איזור, איש מכירות, נציג שירות, מוצר, סוג לקוח ועוד.

במערכת המדידה ניתן לשלב התראות ספציפיות במקרים של פידבקים יוצאי דופן (טובים במיוחד ו/או רעים במיוחד) כך שניתן לטפל במשברים או לאתר הזדמנויות במהירות.

אפשרויות

> זיהוי מגמות בגורמי מפתח המשפיעים על שביעות הרצון.
> קבלת התראות באי-מייל או באתר WEB על פידבקים מיוחדים שהתקבלו.
> מדידת תוצאות לאורך זמן.
> מדידת תוצאות בסמוך לחווית השירות.

 

 

One Comment

  1. שלמה דקל
    יוני 13, 2015 @ 7:23 am

    בודק אפשרות לביצוע סקר ראשוני הקשור למוצר חדש בתחום מועדון לקוחות

    Reply

Leave a Reply

*